SOOZOO

Direktlänk till inlägg 25 december 2012

vaknat på fel sida idag, haha

Av sahurnoveller - 25 december 2012 20:31

helloooo again.

asså jag vet nt ens vf jag heter sahurnoveller. haha :/

men iaf jag kommer skriva mina texter och dikter.

vet ni vad poetry slam är? iaf jag kommer skriva min poetry slam senare som jag har vunnit i skolan   

det är typ texter man skriver själv som har hänt på riktigt elr så kan de vara påhittat. det kan handla om vad som helst & så tävlar man med andra. det ganska roligt. men det var ännu roligare när vi höll med det i veckor så fick vi missa svenska & engelska lektionerna haha   

 jag har inte gjort speciellt mycket idag förutom att hänga ut med vänner i stan o sånt. jag firar alltså inte jul :$

men jag önskar er som firar jul en rkt bra dag med mycket glädje & mkt SÖTT  hihi     om ni fattar vad jag menar :$ 

men ja, vi hörs senare. puss & hej      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sahurnoveller - 9 januari 2013 22:34


 

Av sahurnoveller - 9 januari 2013 22:31


  JAG IDAG!!      

Av sahurnoveller - 9 januari 2013 22:11

heeello, som ni ser kan jag inte skriva varje dag eftersom jag måste plugga rkt hårt just nu, (andra terminen i åttan). betyg och allt plus jag fick ganska dålig betyg förra terminen, jag fick 177.5 :( måste kämpa rkt hårddd!!!! men aje, jag börj...

Av sahurnoveller - 7 januari 2013 15:24

hataaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr måååååååååååndaaaaaaaaaaaaagggggggggggaaaaarrrrrrrrrrr :( ...

Av sahurnoveller - 7 januari 2013 15:15

HEEEEEEEEY, FÖRLÅT KUNDE EJ SKRIVA VAR I KÖPENHAMN. TOG NYSS TA REDA PÅ ATT MIN MORBROR SKA GIFTA SIG HIHUHIHUHIHU DE SKA BLI KUUUL. JAG GJORDE KNAPPAST NÅT IDAG, SOV HELT LÄNGE! EFTERSOM JAG KUNDE EJ SOVA IGÅR VAR VAKEN TILL KL 7. O JAG MÄRKTE ATT J...

Presentation


hejhej, du e på Sooz blogg, stanna & häng med. jag skriver om mitt liv & min vardag & texter jag har skrivit själv , som jag har gått igenom.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards