SOOZOO

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR.

Av sahurnoveller - 31 december 2012 23:13

heeelloo, jag vet att de flesta är ute just nu och firar. men förlåt kunde ej skriva igår. 

det var roligt förrigår när jag var ute med kompisar, som jag skrev i fredags. men  vi har typ skämt ut oss totalttttttttt ändååå roligt. men ja jag gjorde inte så mke idag, jag är förkyld så fick stanna hemma. kommer inte smälla raketer heller medan mina vänner & syskon gör de. men min lilla kusin kmr stanna med mig, hone fyra & hone e rkkkktttt rääddddd för raketer hhaha gulligt huh?

men aje just nu ligger jag i soffan med kusinen och dricker varmchocklad. kan inte skriva mer hon håller på att gnälla på mig för vi kollade på en serie film, den heter switched at birth, ganska bra elr rkt bra men den S.L.Å.R I.N.T.E M.E.R.L.I.N ;) ohh juste min serie film tog slut, meerlinnn saknat den :(  (och han finaste doooog :$) hihi.

HAHHAHAH OK men vi hörs byebye och juste jag kanske kmr skriva min andra text imorgon ;) wiiiii!!

GOTT NYTT ÅRRRRR KÄRA LÄSARE & VÄNNER!       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sahurnoveller - 9 januari 2013 22:34


 

Av sahurnoveller - 9 januari 2013 22:31


  JAG IDAG!!      

Av sahurnoveller - 9 januari 2013 22:11

heeello, som ni ser kan jag inte skriva varje dag eftersom jag måste plugga rkt hårt just nu, (andra terminen i åttan). betyg och allt plus jag fick ganska dålig betyg förra terminen, jag fick 177.5 :( måste kämpa rkt hårddd!!!! men aje, jag börj...

Av sahurnoveller - 7 januari 2013 15:24

hataaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr måååååååååååndaaaaaaaaaaaaagggggggggggaaaaarrrrrrrrrrr :( ...

Av sahurnoveller - 7 januari 2013 15:15

HEEEEEEEEY, FÖRLÅT KUNDE EJ SKRIVA VAR I KÖPENHAMN. TOG NYSS TA REDA PÅ ATT MIN MORBROR SKA GIFTA SIG HIHUHIHUHIHU DE SKA BLI KUUUL. JAG GJORDE KNAPPAST NÅT IDAG, SOV HELT LÄNGE! EFTERSOM JAG KUNDE EJ SOVA IGÅR VAR VAKEN TILL KL 7. O JAG MÄRKTE ATT J...

Presentation


hejhej, du e på Sooz blogg, stanna & häng med. jag skriver om mitt liv & min vardag & texter jag har skrivit själv , som jag har gått igenom.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards