SOOZOO

Direktlänk till inlägg 28 december 2012

första text: the importants key

Av sahurnoveller - 28 december 2012 00:47

heej, förlåt jag skulle på rkt skriva min första text igår, men jag hade värsta huvudvärket :( la i min säng hela dagen.

jag mår iaf bra idag, kom nyss hem var ute och joggade. det hände inte så mycket idag, var hos kusinerna bara. min moster gjorde italiensk tårta mmm det var rkt gott, min moster är alltså halv italiensk, men aje ska kolla min serie film nu, jag veet nt om ni brukar kolla på den men den heter "MERLIN" as bra, ni måste bara kolla på den.

men aje här kmr min första text, hoppas ni gillar det. och om ni tycker att jag borde skriva mina andra texter så är det bara att kommentera. tack o hej   



The importants key
I remember when i was a child, i used to have a beautiful, cheerful, excited life. then bom.. i was twelve, i got to school. I still lived my life, made new friends. talked about our backgrounds without a shame, respected each others backgrounds. it was funny to know new things about other countries.
the teachers thought i was too good for them, those in my age. i changed class and everything changed. they were too good for me. I felt embarrassment to talk in front of them. I never talked, I was all by myself, minute after minute. i was always down.
never talked to my old friends, I always thought of them, and about my life- the beautiful, cheerful, excited old life.I could not believe in myself, I have locked in my head that they were too good for me and i was too bad for them.
after a long, hard terrible war with my life, I could finally believe in myself, i guess i was worth it, the long hard journey because believing in yourself is the key to something called life, and it is the importants key.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sahurnoveller - 9 januari 2013 22:34


 

Av sahurnoveller - 9 januari 2013 22:31


  JAG IDAG!!      

Av sahurnoveller - 9 januari 2013 22:11

heeello, som ni ser kan jag inte skriva varje dag eftersom jag måste plugga rkt hårt just nu, (andra terminen i åttan). betyg och allt plus jag fick ganska dålig betyg förra terminen, jag fick 177.5 :( måste kämpa rkt hårddd!!!! men aje, jag börj...

Av sahurnoveller - 7 januari 2013 15:24

hataaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr måååååååååååndaaaaaaaaaaaaagggggggggggaaaaarrrrrrrrrrr :( ...

Av sahurnoveller - 7 januari 2013 15:15

HEEEEEEEEY, FÖRLÅT KUNDE EJ SKRIVA VAR I KÖPENHAMN. TOG NYSS TA REDA PÅ ATT MIN MORBROR SKA GIFTA SIG HIHUHIHUHIHU DE SKA BLI KUUUL. JAG GJORDE KNAPPAST NÅT IDAG, SOV HELT LÄNGE! EFTERSOM JAG KUNDE EJ SOVA IGÅR VAR VAKEN TILL KL 7. O JAG MÄRKTE ATT J...

Presentation


hejhej, du e på Sooz blogg, stanna & häng med. jag skriver om mitt liv & min vardag & texter jag har skrivit själv , som jag har gått igenom.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards