SOOZOO

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av sahurnoveller - 7 januari 2013 15:24

hataaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr måååååååååååndaaaaaaaaaaaaagggggggggggaaaaarrrrrrr
rrrr :(

Av sahurnoveller - 7 januari 2013 15:15

HEEEEEEEEY, FÖRLÅT KUNDE EJ SKRIVA VAR I KÖPENHAMN. TOG NYSS TA REDA PÅ ATT MIN MORBROR SKA GIFTA SIG HIHUHIHUHIHU DE SKA BLI KUUUL. JAG GJORDE KNAPPAST NÅT IDAG, SOV HELT LÄNGE! EFTERSOM JAG KUNDE EJ SOVA IGÅR VAR VAKEN TILL KL 7. O JAG MÄRKTE ATT JAG INTE VAR ENSAM HAHAHAH. MEN AJE SKA DRAAA, SKOLA IMORGON :( HAR LOVAT MIG ATT JAG SKULLE KÄMPA RKT MKE UNDER DENNA TERMINEN- ATT JAG SKA ÅTMINSTONE NÅ TILL 250 :/

JAG HAR LOVAT ATT JAG SKULLE SKRIVA "MIN ANDRA TEXT" MEN JAAA JAG HANN JU INTE, OCH KAN INTE EXAKT LOVA NÄR JAG KMR SKRIVA MEEEEEEEN JAG KOMMER SKRIVA DET NÅN GÅNG ;) 

TÄNKTE DELA MED MIG EN BRAAAAA TEXT SOM MIN KOMPIS SKREV PÅ FB IGÅR SÅ LÄNGEE..



MIN KOMPIS TEXT!:


Tappa inte din själv respekt pga en respektlös kille, även om du älskar honom. Tappar du din själv respekt kommer han inte heller att respektera dig som han borde. Säger du inte ifrån när han behandlar dig fel kommer han att fortsätta. "Sug min kuk". Alltså va? Hur kan man låta en kille skriva eller säga så till en. "Jag flippa, tål du inte flipp". Snälla vart ligger det roliga. Helt respektlöst. Så finns det saker killar inte borde flippa om, som utseende, vikt och personliga områden. "Du är riktigt ful". Behöver inte ens förklara, så skriver/säger man bara inte. Vikten är nog en av tjejernas känsligaste områden. Att kommentera "Så tjock" på någons bild eller liknande kan påverka en person mer än du tror. Vissa tjejer kämpar med sin vikt hela livet. Andra har sjukdom som inte går att göra något åt. Vissa slutar äta vilket gör att dom mår sämre. Bara dom orden kan göra att en tjej förlorar hela sitt självförtroende. Även om hon inte visar det eller skämtar bort det. Alla är fina på sina egna sätt. Kränk aldrig en tjej på något sätt. Att förnedra ditt ex genom att kalla henne hora/hoe är nog det värsta du kan göra. Har han kallat dig hora så gå förfan inte tillbaka till honom. Vissa tjejer tål för mycket, det ger killen luft och tanken att han kan behandla henne hur som helst. Han vet ändå att hon kommer tillbaka vilket borde vara fel. Dagens killar tappar mer och mer respekten för tjejer och vi kan inte skylla allt på dom. Det är för att dagens tjejer TÅL för mycket det fortsätter och växer för varje dag. Även om du älskar honom, tappa inte din själv respekt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejhej, du e på Sooz blogg, stanna & häng med. jag skriver om mitt liv & min vardag & texter jag har skrivit själv , som jag har gått igenom.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards