SOOZOO

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av sahurnoveller - 9 januari 2013 22:34

 

Av sahurnoveller - 9 januari 2013 22:31

  JAG IDAG!!



 

Av sahurnoveller - 9 januari 2013 22:11

heeello, som ni ser kan jag inte skriva varje dag eftersom jag måste plugga rkt hårt just nu, (andra terminen i åttan).

betyg och allt plus jag fick ganska dålig betyg förra terminen, jag fick 177.5 :( måste kämpa rkt hårddd!!!!

men aje, jag började skolan igår jag fick läxa till imo - SO läxa & så har jag GEOGRAFI PROV på fredag ouffff :/

jag var rkt pigg i tisdags (första dagen) men idag..... fyy va trött jag var :o men jaa jag lyckades iallafall hänga med på lektionerna förutom HKK hahhah var helt vilse, vi skulle göra kanelbullar haaah fick göra om min deg tre ggr -_-

så kom jag försent oxå, jag som lovade mig att ej komma försent alls under den här terminen (för jag fick 29 timmars frånvaro..... juppp)

MEN JAG PLUGGADE INFÖR GEOGRAFI PROVET PÅ FREDAG, VILKET VI GÖR PROV PÅ EUROPAS ALLA LÄNDER & HUVUDSTÄDER :s men det är faktiskt roligt, minns det mesta, från sjuan ;)

men jaa ska kolla på min serie film "SWITCHED AT BIRTH" kan inte sluta kolla på den :( & sen är det bara GO OFF TO SLEEP!! ;) men jao vi hörs, byee!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejhej, du e på Sooz blogg, stanna & häng med. jag skriver om mitt liv & min vardag & texter jag har skrivit själv , som jag har gått igenom.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards